Personal trainer voor een voedingsschema op maat

Wil je graag afvallen of spiermassa opbouwen? Een personal trainer zorgt ervoor dat je met een voedingsschema op maat de juiste voeding binnenkrijgt. Daarnaast zorgt hij of zij er ook voor dat je continu gemotiveerd bent om zowel te sporten als het voedingsschema te volgen. Gezonde voeding in combinatie met meer bewegen is een belangrijke stap op weg naar een gezondere levensstijl. 

Gezonde voeding en bewegen

Als je wat wilt veranderen aan je lichaam, dan moet je daar vaak tijd en energie insteken. Afvallen of gespierder worden gaat natuurlijk niet vanzelf. Een gezond voedingspatroon aanhouden en gemotiveerd blijven om te sporten is erg lastig. Personal training kan je daarbij helpen. Een personal trainer is je stok achter de deur, zowel voor het bewegen als het gezonde eten.

Personal training in Amsterdam

Ben je woonachtig in Amsterdam of omgeving? Dan is Gustav Gym de ultieme plek om aan je gezonde levensstijl te werken. Gustav Gym heeft twee sportschool vestigingen in Amsterdam. Een in het centrum en een op de Zuidas, beide beschikken over ervaren personal trainers die je de beste begeleiding kunnen bieden. Een personal trainer van Gustav Gym maakt voor jou een persoonlijk trainings- en voedingsschema voor de sportieve doelen die jij hebt. 

Gezond voedingspatroon of een voedingsschema

Veel mensen vinden een voedingsschema volgen te overdreven. Zij denken dat ze zelf wel weten wat gezond eten is en wat niet, echter vergissen veel mensen zich daarin. Wat is er wel gezond en wat niet? Veel mensen die gezonder proberen te eten krijgen onbewust nog steeds te veel (ongezonde) calorieën binnen. De resultaten vallen hierdoor tegen waardoor men eerder geneigd is om te stoppen. Een voedingsschema volgen zorgt simpelweg voor het beste resultaat. Zo weet je precies welke voedingsstoffen je binnenkrijgt. Doordat de personal trainer of voedingsdeskundige het voedingsschema heeft opgesteld op basis van jouw doelen zal je deze ook behalen. Bij afvallen zal je minder calorieën mogen eten. Bij spiermassa opbouwen zal je meer calorieën en vooral ook meer eiwitten binnen moeten krijgen. 

Voordelen van een voedingsschema

Een voedingsschema laten maken heeft vele voordelen. In het overzicht hieronder hebben we de grootste voordelen op een rij gezet.

  • Voedingsschema op maat gemaakt
  • Geschikt voor jouw doelstelling (afvallen, aankomen, spiermassa opbouwen of gewicht behouden)
  • Ideaal te combineren met een trainingsschema, voor optimaal en zo snel mogelijk resultaat is beweging enorm belangrijk.

Geef een reactie